Carglass vertraagt

Sterretje in de voorruit. Even een Carglass afspraak inboeken dus. Omdat ik een moderne mens ben telefoneer ik niet maar kijk ik op internet of ik iets kan inplannen één dezer. Carglass heeft een heldere site met een zeer vlotte wijze om een afspraak te maken. Dat is fijn, want je ziet wel wat anders op het web. Nog beter: als je een vraag tot afspraak inlevert, dan bellen ze je binnen het uur terug om het juiste tijdstip door te geven voor je bezoek daar.

Of toch, dat was de bedoeling. Want éénmaal ik op “bevestig” heb geklikt krijg ik meteen een autoresponder mail terug die zegt:

 

Beste klant

 

Door de extreme drukte die we nu meemaken is het onmogelijk om u binnen het uur terug te contacteren om uw afspraak definief vast te leggen. We willen u heel graag verder helpen en bellen u zeker terug. Hou er alleen rekening mee dat de wachttijd om u te

rug te contacteren momenteel kan oplopen tot één dag.     

 

Onze oprechte excuses hiervoor.

 Oeps, dat is al iets helemaal anders… Dan vraag ik me meteen af of er wel periodes zijn die niet getuigen van “extreme drukte” en je binnen het beloofde uur antwoord krijgt. Pas op, ik ben nog steeds blij dat ik meteen een update krijg om mijn verwachtingen bij te stellen, maar toch, dit voelt een klein beetje als een goedkoop truukje…

1 bericht

Carglass is duur. Er bestaan kleine glaszetters die tot de helft goedkoper zijn.



Leave a comment
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(required)

(required)